she deserve better but she can't help it cause his love is all she knows

0kommentarer

nehe, om man skulle ta tag i den
där kompletteringen som släpar
efter mig.. fast idag har jag en sån
där carefree day. jag bryr mig
varken över hur jag ser eller vad
jag stoppar i mig. ännu mindre
om jag ligger i soffan & slösar bort
hela dagen framför en massa filmer.
det ultimata vore såklart en pizza &
glass till middag men det blir sallad
& kyckling istället. av nån anledning
så har jag det biggest cravinget ever
efter just det idag!

osminkad, skitigt hår & en do-not-care outfit


i veckan ska det bli strålande väder
& jag längtar efter att få sätta på
mig bikinin igen. var ett bra tag sen
sist nu. ge mig sooool! ska jobba
torsdag & fredag så hinner njuta
merparten av veckan i alla fall.
a-a-awesome!


hjärtahjärtahjärta

Kommentera

Publiceras ej