this is all brand new to me but i think i should tell you that you make me melt

0kommentarer

lååång dag i skolan som vanligt.
but still fun! dagen flög förbi &
helt plötsligt var kl 16.30. idag
lyxade vi till det på lunchen & gick
till texas longhorn & åt. ted i
gruppen fyller år så vi bjöd det
lilla lammköttet på en brakburgare.
var mycket uppskattat!

när jag kom hem i eftermiddags 
fick jag ett oväntat samtal från eljas
som befinner sig i nederländerna av
alla ställen just nu. finaste vän! vi
hann tyvärr inte prata så länge pga
dålig mottagning men det var skönt
att höra hans röst!

ikväll blir det en sväng förbi munken
med ett gäng från klassen för att fira
ted in a proper way. han sänder radio
mellan 21-22 så det blir en överraskning!
me love surprises! blir inte kvar så länge
dock pga dåligt samvete för floyd &
trötthet. jiiisses. & om jag haft orken
hade jag slängt på mig en klänning
men det har jag inte. jeans & converse
blir det. & lite mascara i mitt osminkade
face. peeerfa.  

Kommentera

Publiceras ej