jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag

0kommentarer

jag har haft en huvudvärk som
vägrat släppa i två dagar nu.
idag tog jag tillochmed en tablett.
& jag som aldrig tar tabletter för
småskit. fast det behövdes nog
för jag har inte kunnat ställa mig
upp eller varit i gående position
speciellt länge innan jag blivit yr.
känns sjukt onödigt att vara 
såhär "halvdan". antingen är jag
frisk eller sjuk. punkt. men det
här mellanläget kan ta & skita
på sig!

lite nytta har jag fått gjort i alla
fall. har gjort klar en analys av
rasismen
i "tintin i kongo" på två
sidor. rätt sjukt egentligen att
boken fortfarande finns ute med
detta klara föråldrande synsätt
på afrika & dess befolkning. har
läst ett antal böcker & texter om
belgiens (& den övriga världens) 
övergrepp mot kongo nu & det är
obeskrivligt tragiskt & hemskt att
det kunde fortgå så pass lång tid
innan någon ingrep. massmord,
slaveri & tortyr
sammanfattar 
bilden kort. fyfan för girighet!

nej, jag är helt slut i huvudet nu
efter allt läsande & skrivande så
jag ska ta ut floyd på sista
promenaden
innan det blir serier
i sängen. GULD!

Kommentera

Publiceras ej