me and my old computer

0kommentarer

min dator har lämnat oss. det
jag fruktade allra mest har
inträffat! virus. mitt första virus
någonsin tog min fina lilla dator
tillslut. vila i frid! (jag haaatar
teknik..) så ikväll åkte min gamla
HP dator fram från -04. jisses,
vilken skillnad det är! för det
första så är den GIGANTISK & för
det andra trodde jag att min (döda)
datorn var seg meeen oh no! den
här är möjligen 100 ggr värre!

& sen alla kort som ligger i den
här oldisen! vilka hjärtliga minnen!
blir aningen sentimental här på
kvällskvisten känner jag. kärlek!

imorgon blir det att köpa en ny
dator men det känns skönt att
veta att jag har den här gamla
kompisen kvar! min första laptop.
med alla gamla minnen kvar i sig.
i ur & skur. bästa! I MITT HJÄRTA!
*dAmPAr*

godnatt!

Kommentera

Publiceras ej