but as long as your are breathing you can start all over again

0kommentarer

igår var jag nära att ta steget att flytta.
väldigt nära. men det kändes inte helt 
100 & då får det vara. förnuftigt värre.

har knåpat ihop 1 ½ sida av reviewuppsatsen
nu i alla fall. satt kvällen igår & skrev ner
en kort inledning, sökstrategier och en kort
evaluering. har handledning imorgon så jag
får se då helt enkelt om jag uppfattat 
utformandet rätt.
vill inte skriva 5-6 sidor &
sen måste jag ändra allt ändå. den här
gången är det ju ingen vanlig uppsats som 
ska skrivas så vill hellre ha klartecken på det
lilla jag har först innan jag sätter igång "på
riktigt". ååååh ja.

ska upp till campus vid 16-tiden för att träffa 
gruppen & sitta kvällen i redigeringsrummet. 
fuuuuuuuun. nja va. jag hoppas bara vi är 
effektiva nog så vi får något gjort. det har ju
inte varit vår starkaste sida hittills.  

& snälla, kan det bara SLUTA BLÅSA ute!
JAG BLIR SÅ AAAAAARGH!

Kommentera

Publiceras ej