dreams money can buy baby

2kommentarer

absolut trevligaste kvällen igår tillsammans
med jeanette, match & mårten! blev först
tapas på la uva & sen gick vi över till
munken där det blev vin, rosa pantern &
strawberry daiquiri. jag tror faktiskt att
munken gör stans godaste rosa pantern!
eller jag vet för jag dog lite när jag drack
den. helt fantastisk! kom hem skapligt &
idag mår jag toppen. kan ju inte bli bättre
faktiskt!

idag är det mors dag & den ska firas med
hela familjen ute hos mormor. med andra
ord måste jag hoppa ur sängen & in i lite
kläder illa kvickt. blir upphämtad om inte 
allt för länge! 

2 kommentarer

Jeanette

29 May 2011 16:42

Vilken stilig karl du fått tag på, så där lagom muskulös. ;)

Nöjesportalen

29 May 2011 17:06

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att låta dig teleporteras!

Kommentera

Publiceras ej