vardagspoesi

0kommentarer

aaah, det finns nästan ingen bättre än en
städad lägenhet! det var ett tag sen jag
storstädade så har mått rätt dåligt av att
se dammråttorna, tvätten & disken liggandes.
har tagit toaletten, dammat, dammsugit,
plockat i ordning, moppat golven & tvättat.
har bara disken kvar i köket men sen är det
precis så som jag vill ha det - RENT!

bror & jag åkte ut till candyland i eftermiddags
& handlade på oss mängder. butiken ska upphöra
så det är väldigt generösa rabatter just nu! idag
var det 40 % på allt & jag kan ju inte motstå. of
course.
det blev nog runt 3 kg smågodis (om inte
mer) & lite annat. dock överskattar jag min
egen glupskhet
 upptäckte jag idag! jag kan inte
alls äta lika mycket som förut. tror jag fick i mig 2
nävar chips & 1 näve smågodis innan det stod
mig upp i halsen. whaaaaat?!    

Kommentera

Publiceras ej