there so much craziness surrounding me, there so much going on it gets hard to breathe

0kommentarer

herregud. jag har mått pyton hela
dagen. trött och mörbultad. har
haft ont på ställen jag inte ens visste
att man kunde ha ont på. fyfan.

lördagens fest hos olle tog verkligen
på krafterna minst sagt. min röst
försvann & den har fortfarande inte
återhämtat sig,
en ömmande lårkaka
pryder mitt ytterlår & sen alla blåmärken
överallt?! idag har varit mycket värre
än igår. weird. vi gick tydligen ut hårt
på dansgolvet om resultatet är det
här. huhåå. men oavsett dagens tillstånd
så var det en grym kväll med fest &
utgång!    



ska försöka gaska upp mig nu. har sovit till och
från hela dagen. katastrof! ikväll blir det i alla fall
en bio med jeanette & ida. mer än så klarar jag
nog inte av idag!

Kommentera

Publiceras ej