jag har..

0kommentarer

varit på extremt dåligt humör. ätit popcorn. druckit en flaska vin. gapskrattat. fikat. diskuterat hetsigt. jag har lagat mat. varit på bio. spelat bingolotto & druckit julmust. jag har fått presenter. dansat hejdlöst när ingen sett på. varit & handlat med finaste mamma. spelat alfapet. blivit besviken. ätit massa nötter. spelat mer alfapet. jag har stressat. i vanlig ordning. varit på biblioteket. gått långa promenader med floyd. lämnat in mobilen på service. tappat tålamodet. sett film. jag har varit på bra humör & insett att saker löser sig alltid. på ett eller annat sätt.   

helgen.



den har varit bra. mycket bra!
det har inte funnits tid över för
eftertanke & reflektion
& det har
varit skönt. men idag är det måndag
& ny vecka & det är dags att ta tag
i alla dom där sakerna som ligger
& trycker
(fast om jag ska vara ärlig
så vill jag bara stoppa huvudet i
sanden emellanåt just nu..)
men det är inte en hållbar lösning.
i know.  

Kommentera

Publiceras ej