you know you love this life

0kommentarer


dagen har bestått utav jobb nere på kontoret
innan jag släpade min röv hem till floyd för att
somna 1 timme i soffan. hurrääj! sen var det
plötsligt kväll & det var dags för mat nere på
munken med vänner. himla trevligt! var länge
sen jag såg flertalet av dem så var till stor
belåtenhet. gulaschsoppan smakade mycket
bra! fick dock bli en tidig kväll på grund av att
floyd varit hemma hela dagen så hade inte
samvete
att vara kvar för länge! mitt älskade
hjärta ♥




nu blir det bus & mys med floyd innan det är
dags för sista promenaden & sängen för
måååånga timmars sömn.
imorgon finns det en stor chans att jag ligger
kvar i sängen, äter turkisk yoghurt med hallon &
honung & tittar på serier precis hela dagen.
kommer bara lämna lägenheten när floyd måste
ut. but that's about it! perfect, oh so perfect.

Kommentera

Publiceras ej