den här helgen har jag..

0kommentarer

sovit mindre än vanligt. tittat på serier en hel förmiddag i sängen. skrattat. hängt hos bästis med patrik. ätit världens godaste crossiant. sett melodifestivalen. gråtit i duschen. fått fin färg i håret. blivit klippt. umgåtts med finaste mami. varit på maxi. lyssnat. fikat. shoppat kläder. gått långa promenader i en för tidig vårsol. rensat avlopp. lyssnat på ljudbok. saknat. mått oförskämt bra. dansat framför spegeln. köpt tågbiljett till oslo. blivit ertappad & ätit alldeles för mycket tacos.  



det har varit en lugn helg som passat mig utmärkt. jag behöver de mer än jag egentligen vill erkänna. ladda om. liksom. motsägelsefullt nog så är jag 100 gånger tröttare på helgen än under veckorna. (urladdning kanske det kallas.) för att sedan komma tillbaka med nya krafter & ett klart sinne. just nu är det inte mycket som distraherar mig & jag känner en inre balans. jag mår bra. just nu. väldigt bra.

det som kommer imorgon är ett nödvändigt ont. min c-uppsats är inte klar än & den måste jag ta tag i så småning om. rapportering. akademiskt fjanteri som jag knappt orkar med. nej, jag orkar inte skriva korrekt eller slänga med avancerade ord bara för att låta snäppet vassare. vem fan bryr sig? inte jag.





& utan att
låtsas

finns det bara en
utväg

den är du
& du är allt

just nu 

Kommentera

Publiceras ej