jag kommer alltid att förneka det uppenbara

0kommentarer

gick hem från kontoret vid 13 idag.
åkommor som inte vill släppa.
har fortfarande inte satt på tv'n &
nu känns det nästan lite onödigt när
jag är halvvägs i säng.
saknar floyd så jag nästan går
sönder.
mitt älskade hjärta. ♥


har tillbringat helgen i oslo & som
vanligt är det med blandade känslor
som man sätter sig på tåget hem.
fast som jag sa till micke så brukar
det kännas tomt men igår kändes
det okej. jag trivs så himla bra
på kontoret & det finns liksom mer
att se fram emot när det kommer
till vardagen. men oslo.. kärlek. 
det är tillfälligt, frigörande & inte
så allvarligt. på ett bra sätt. en
stunds avbrott från allt det där
andra. en livlina. tack för det...

just nu behöver jag rannsaka mig
själv några varv. & sen sova. gud,
vad jag behöver sova
. mitt huvud
vill sprängas & jag ger vika.

du är vacker.

Kommentera

Publiceras ej