en lördag i början av februari

0kommentarer

lördag. 15 minusgrader. and i'm at the office.
kunde inte vara mer missnöjd. eller okej, där 
överdrev jag aningen får jag ta & erkänna.
det är sjukt skönt med helg & jag gillar att
vara på kontoret men däremot så får de där
jävla minusgraderna försvinna. pronto.   

det är full rulle på praktiken & jag stormtrivs!
jag lär mig nya saker hela tiden & just nu har
jag smått blivit introducerad för projektledningen
i samband med produktioner. det är roligt med
mer eget ansvar & i slutändan sköter jag
förmodligen egna kunder. iiiih, fun! men som
sagt - små steg! jag lär mig.




annars då?
mina csn-pengar har inte kommit än & jag blir
mer & mer irriterad över att det ska ta så lång
tid för poängen
att ramla in i systemet. men
förhoppningsvis så får jag dom i nästa vecka &
de kunde inte vara mer efterlängtade!

ska få tummen ur & åka över till mitt älskade
oslo
en helg också. & så flyttar mårten snart.
buhu. blir en överraskning/avskedsmiddag på
världens bar på torsdagkväll för honom. det
kommer bli tomt minst sagt.
 

Kommentera

Publiceras ej