one more thing to check off

0kommentarer

jag kan knappt tro det men nu är allt
inlämnat i skolan. har en komplettering
kvar att göra & den blir klar i helgen.
förhoppningsvis får jag ÄNTLIGEN mina
pengar i nästa vecka. börjar ju onekligen
bli tajt med räkningar & hyror nu.
living on the edge!

min älskade mamma har fått ett nytt
jobb & jag kunde inte vara gladare
för hennes skull! om det är någon
som förtjänar det så är det hon. alla
dagar i veckan.

själv ligger jag hemma med njurbäcken-
inflammation. jaaa, vad annars?
himla typiskt mig. är tamejfan aldrig
sjuk men när jag väl blir det så blir
det såna här sjuka & allvarliga grejor.
vad hände med en vanlig förkylning,
eller en snorig näsa?!
& så har jag den absolut bästaste
vännen som ställer upp & hämtar
min medicin & går ut med floyd när
jag knappt kan stå upp. trots att
hon själv har miljoner saker att
göra
. det är vad man kallar kärlek
mina vänner! kääärlek. ♥

Kommentera

Publiceras ej