far from perfect..

0kommentarer

jag har så himla mycket att göra just
nu att jag nästan fick ett litet meltdown
när jag prata med syster ikväll.
tiden räcker inte till helt enkelt & stressen
har gjort att jag inte kunnat sova om
nätterna. totalt jävla värdelös. 
& imorgon försvinner en hel dags arbete
på grund av att jag & eyoel ska ner till
växjö för kundmöten. hade behövt
morgondagen helt otroligt mycket. har
en presentation att göra till på fredag
åt byrån, plus att jag har handledningsmöte
på fredagmorgon ang uppsatsen & jag
behöver skriva mer. vart finns den tiden?!
ingen-jävla-stans. 

just det, har en presentation att göra
som ska redovisas i skolan om mindre
än 2 veckor också. (!!!!!!!!!!!) förvisso
försvinner presentationen åt byrån på
fredag men har fortfarande praktik,
uppsats & skolpresentation kvar efter
det.. jag har inte gråtit än men just
nu är det inte långt borta..

fyfan vad jag längtar till när uppsatsen
är klar..

Kommentera

Publiceras ej