sömnpiller behövs inte efter en sån här helg

0kommentarer

Tumblr_m6vr5kymlq1ru1wbho1_500_large







munken in the park har passerat även i år
& jag kunde inte vara mer mörbultad. folkfest
när den är som bäst. idag har jag i princip
sovit bort hela dagen. inte okej. & så har jag
ett ont i ryggen som vägrar släppa.. men heey,
det var grymt värt det! alla ggr.

fick tillbaka min floyd igårkväll också. ååh,
kärlek i mitt hjärta! jag & andreas kunde
tillochmed umgås några timmar som vuxna
människor. inga sura miner & inget gnabb.
det blev tamejfan ett par skratt istället! wtf
liksom?!

det har mysregnat idag & efter att jag skakat
liv i mig själv & tagit ett långt bad har jag haft
game of thornes-maraton hela kvällen. stört-
skönt!
har svullat alldeles för mycket socker &
kolhydrater & låtit mig slukats upp av en fiktiv
värld & jag har gillat det hela vägen!

Kommentera

Publiceras ej