det absolut bästa jag vet

0kommentarer



ikväll har jag haft det absolut bästa av mys.
mitt fina, fina hjärta. så mycket kärlek.

har haft en annars rätt så värdelös dag. får
inget gjort
trots att det finns en hel lista
med to-do's framför mig. & så blir jag så
himla arg på en sån simpel sak som tork-
rummet nere i tvättstugan. totalt jävla
värdelöst
. inte ens mitt tunna lakan hann
det torka på 4 timmar. min dåliga karma kom
tillbaka som en sista slap in the face precis
innan jag skulle hämta tvätten vid 22 också.
min rygg. kom från ingenstans men det stavas
pain. tror bestämt att det är dags att sova.

igår stängde jag ner datorn & de sedvanliga
avsnitten som rullar tills jag somnar & satte
på radion istället. sist det hände var när jag
låg på sjukhus för några år sedan & inte
hade så mycket annat till val än att somna till
en sliten gammal radio - men jag tror jag
gillar det. rätt mycket faktiskt. någon obekant 
röst som pratar & ventilerar tankar &
reflektioner framför en tyst bakgrund som
vaggar mig rätt
.

off dator
on radio 

Kommentera

Publiceras ej