jag hatar att komma på rubriker punkt

0kommentarer

idag har jag & eyoel suttit i en bil i princip hela dagen.
han hade en föreläsning i jönköping & jag hackade
självklart på. kl ringde 06.20 & det kändes väl kanske
inte jätteupphetsande men upp kom jag.
föreläsningen var intressant att lyssna på i vanlig
ordning trots att jag var svinmycketjättetrött. & nu
när facebook ska ändra utseende på företagssidorna
så gäller det att tänka om. ska bli kul att vara med
från börja
nu när strategierna behöver ändras,
tillsammans med idéer & tävlingar. & eyoel sen..
herregud, det finns ingen stördare människa! men
på ett bra sätt
. yeah!

imorgon tänkte jag starta dagen men 1 timmes
powerwalk innan jobbet! yes, true story. det är
nästan pinsamt hur lite jag motionerar just nu
& hur slapp jag blivit gällande kolhydraterna.
bigtime skärpning! beach 2012 - here we come!

nej, nu blir det att se "he's just not that into you"
som går på tv & lägga sig under täcket!


Tumblr_lx7cintdpt1r5jux5o1_500_large 

Kommentera

Publiceras ej