no, you didn't have to stoop so low

0kommentarer



Tumblr_ly11a3zpo71r1b9sgo1_500_large




jag älskar känslan jag har just nu.
effektivitet. vilken lättnad.

jag har fått ofantligt mycket jobb
gjort de senaste dygnen & äntligen
har bördan släppt lite. inom 2 
dagar har jag fått in en projekt-
ansökan, en projekrapportering
& en essä
. jisses. igår blev det
en långkörare fram till 06 på
morgonen. det ENDA som är kvar
nu är uppsatsen & just nu är den
inskickad till onsdagens handledning
så jag kan inte göra nåt i dagsläget
i alla fall.

imorgon blir det en runda ner till
byrån (sakna!) samt att försöka få
fatt på andreas som haft floyd
under dagen idag men som egentligen
skulle lämnat tillbaka han i efter-
middags. (!!!) människa.  


but first ska jag vila ryggen & ögonen
i en nybäddad säng - heeeello! 

Kommentera

Publiceras ej