it's when my demons hide

0kommentarer

det har varit en oerhört jobbig tid för mig ett tag
nu. de senaste veckorna har tagit priset och ett
tag ifrågasatte jag hela situationen jag befann
mig i. den negativa energin tillsammans med
stressen och tårarna som ett resultat av detta
gjorde saker ohållbara.
och mitt i allt detta brakade helvetet lös på andra
sidan riksgränsen. efter många diskussioner,
mail och några telefonmöten senare så börjar
saker ljusna. äntligen.
det måste till en förändring och det jobbar vi på
nu och jag är helt övertygad om att situationen
kommer bli mycket bättre.
om det inte hade varit för jeanette och andreas
som avlastat mig på olika sätt så hade jag
nog gått under. massa kärlek och tacksamhet.

trots allt som varit och hänt så fick jag världens
bästa besked för exakt 1 vecka sedan. min syster
fick sitt första barn och därmed blev jag även
moster för första gången. den glädje som kom
ur detta kan inte beskrivas med ord. det måste
upplevas. så under hela veckan har jag gått och
längtat efter mitt syskonbarn och igår äntligen
så fick jag träffa honom på riktigt. finaste robin.

inom den närmaste framtiden så händer det
roliga saker som gör att jag får energi att
aktivera mig på helgerna. just nu har jag isolerat
mig totalt och bara vilat och sovit och knappt
träffat en själ. det har varit då jag fått min egentid
och samlat på mig energi för kommande vecka.
jag undrar om jag någonsin kommer växa ifrån
mitt starka behov av egentid? antagligen inte.
oavsett så känns den närmaste tiden ljus.
jag älskar det.





världens coolaste tavla som jag antagligen bara måste köpa
inom en väldigt snar framtid!

Kommentera

Publiceras ej