av alla person, platser och saker jag älskat

0kommentarer

herregud. kvällarna blir bara tidigare och tidigare.
vad är klockan nu? 21:30 och jag har redan gått
och lagt mig. jiiiisses.
men jag ser heller ingen poäng med att vara
vaken länge bara för att. om jag är trött så går
jag och lägger mig. simple.
 
idag kom en liten lagom våg av frustration över
mig på jobbet. det är en process. jag vet.
men.. ja. vill att förändringen sker mycket
snabbare. att rollerna urskiljs mer. tålamod..
 
 
jag har annars fått hit mammas oanvända
crosstrainer och den används flitigt. heja!
8 av 10 dagar har jag tränat. plus mina
sit-ups, utfall och armhävningar som jag
alltid avslutar med. känner hur jag redan
mår bättre faktiskt. efter ynka 10 dagar.
helt fantastiskt! och säga vad man vill men
fan vad mycket svårare det är nu till skillnad
från när man var yngre att få bort sina
bekvämlighetskilon. eller att få kroppen
fastare. min ämnesomsättning är inte alls
lika effektiv och det tar tid. nåt jag aldrig
behövt bekymra mig över förr!
fucking age.
 
nej, dags att stänga ner dator och sätta på
p3 dokumentärs podcast som jag somnar till
varje kväll. sjukt intressant och spännande!
kommer dock inte göra om misstaget att
lyssna på dokumentären om södermannen -
en av vår tids största serievåldtäktsmän.
som tar sig in hos tjejer/kvinnor som bor
själva och överfaller dem när de ligger och
sover.
hur många gånger gick jag och kände på
dörren så den verkligen var låst: 3.

Kommentera

Publiceras ej