jag saknar dig bland alla borttappade minnen

0kommentarer

in med det nya, ut med det gamla.
jag har flyttat. möblemanget ska
bytas ut, köksluckorna ska målas om,
det ska borras upp gardinstänger o
tavlor. små steg. jag hatar det. vill ha
allt klart på en gång.. men det går ju
inte.
 
nu bor vi, jag o floyd, i en tvåa på norr.
känns som helt rätt beslut att flytta trots
att jag älskade min centrala etta. men med
handen på hjärtat så hade vi växt ur den.

de senaste två dagarna så har jag varit
i full gång med att måla om köksluckorna
o första vevan var lite slitsam. var väl det
där med att ta bort alla luckorna som
var jobbigast. eller det var fan skitjobbigt.
trots det så gillar jag målandet. ikväll har
jag lyssnat på musik, sjungit med o
målat mina lådor i köket. sjukt terapeutiskt.

 
 
o apropå det så har du smygit runt i mina
tankar de senaste dagarna. ibland saknar
jag dig. som idag. det har gått lång tid nu
sen du var min o jag din. 
jag tänker på alla år.. trots allt så hittade vi
alltid tillbaka till varandra. oavsett hur
destruktivt allt hade blivit. ibland är det helt
enkelt för svårt att släppa taget.
älskade du..
 

Kommentera

Publiceras ej