my heart breaks a little

0kommentarer

nej nej nej.
jag har gått och blivit sjuk. fööööör i he...
känns som att jag nyss var det.
kom iväg till jobbet imorse i alla fall.
stannade fram till lunch. resten av dagen
har jag suttit hemma och jobbat. tyvärr
har jag inte kommit in på gdrive så har inte
fått gjort allt jag borde så blir med andra ord
att sitta några timmar senare ikväll.

imorgon blir det jobb igen. det där med att
vara hemma funkar inte när man är spindeln
i nätet. det är mycket just nu, och kommer
vara en tid framöver, innan rutiner och en
full översikt skapats (och visst har stressen
fått mig att gråta vissa kvällar) men jisses
och jävlar vad jag älskar mitt jobb och min
roll. jag är precis där jag ska vara. även
när det är stressigt och dagar som idag när
man får ta smällar när saker inte fungerat
korrekt under helgen, så älskar jag precis
allting!

efter helgens snyftfest och genomgång över
vad som händer när sista andetaget är
gjort så är jag satt.
jag vill att han ska vara stolt över mig. inte
oroa sig eller ens reflektera över om jag
klarar mig. för det gör jag. alltid.

Kommentera

Publiceras ej