she is still dancing in my head

0kommentarer

vissa saker ska inte sägas. eller skickas.
(herregud, vad jag skulle ångrat mig..)
men ibland spelar det helt enkelt ingen
roll.
 

snart är det påsk o det innebär några
dagar ledigt. ska bli otroligt skönt men
jag vet att jag kommer längta lite i
hemlighet efter jobbet.
de senaste månaderna har jag verkligen
grottat ner mig under helgerna. jag går
omkring i mysbyxorna, osminkad o
allmänt obrydd. o det är så skönt. men
det är också skönt när jag får piffa till
mig lite på måndagen igen. svart eller vitt.
helt klart.

MEN
det absolut bästa just nu är solen.
herreminjesus, vad jag längtat efter dig!
o den lillla värme som pressas fram -
ingaordkanbeskriva.
allt blir lite lättare, enklare o bättre.

o med det sagt så ska jag hoppa ner
i badkaret o avsluta min måndag med
en podcast o nymålade naglar.

Kommentera

Publiceras ej